• تبیین و تشریح مالیات تکلیفی حقوق و دستمزد کارکنان فولاد مبارکه

    تبیین و تشریح مالیات تکلیفی حقوق و دستمزد کارکنان فولاد مبارکه

    در چهارمین تالار گفت‌وگوی معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی که روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه برگزار شد، موضوع مالیات تکلیفی حقوق و دستمزد کارکنان در پنل تخصصی با حضور معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، مدیر سازماندهی و طبقه‌بندی مشاغل، مدیر امور نهادها و ذی‌نفعان مالی، رئیس خدمات مالیاتی و بالغ‌بر ۲۵۰ نفر از کارکنان واحدهای مختلف شرکت تشریح شد.

  • آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن از اولویت های اصلی بانک ایران زمین است

    آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن از اولویت های اصلی بانک ایران زمین است

    جلسه ماهانه روسای شعب استان های یزد و کرمان بانک ایران زمین با هدف توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و تعیین راهکار مناسب جهت تحقق اهداف اعلام شده از سوی مدیر امور شعب، با حضور مدیر و معاونین استان برگزار شد

  • آغاز جشنواره آموزش رایگان دانا

    آغاز جشنواره آموزش رایگان دانا

    پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، جشنواره آموزش رایگان تمام دوره‌های آنلاین آکادمی دانا و جشنواره تخفیف ۹۰ درصدی پلن‌های داناپلاس را برگزار می‌کند.

  • پیام تسلیت مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) و بزرگداشت قیام 15خرداد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) و بزرگداشت قیام 15خرداد

    دکتر علی خورسندیان با پیامی سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی( ره) و قیام خونین 15 خرداد را به مردم شريف و ولایت مدار کشورمان تسلیت گفت و یاد و خاطره دکتر آیت الله رییسی و همراهان را گرامی داشت.

  • یک چشم‌انداز همه‌جانبه

    یک چشم‌انداز همه‌جانبه

    شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری و شرکتی مولد، نقش بی‌بدیلی را در توسعه متوازن و فراگیر بخش معدن و صنایع معدنی و فلزی کشور ایفا می‌کند.

تبلیغات متنی